FAQ (veel gestelde vragen)

Op de pagina contributie (deze kunt u vinden onder het kopje Lidmaatschap) kunt u het recente pdf bestand vinden waar de contributie staffel in staat.
Voor 1 uur recreatie turnen kijkt u in de regel: Recreatieturnen.
Nee. Het formulier is eigenlijk alvast het inschrijfformulier. Als de proefles bevalt, dan kunt u via een link in de ontvangen mail direct het lidmaatschap activeren. Als de proefles niet is bevallen, dan kunt u via de andere mail direct afmelden. Zolang het lidmaatschap niet is geactiveerd zullen er geen kosten in rekening worden gebracht! Dit is pas na de proefles, en nadat u het lidmaatschap zelf geactiveerd heeft, en een mailtje heeft ontvangen met "Je bent nu lid van Educa!".
In MyClub kun je zelf je presentie aanpassen voor de eerstvolgende les, met eventuele mededeling voor de trainer. Dit is zichtbaar wanneer aan het begin van de les de presentielijst wordt ingevuld.
In MyClub is er naast een mogelijkheid om blessures te melden, ook een mogelijkheid en om deze op te (laten) volgen door jezelf en door de trainer van jouw les-uur.
Via de site kunt u het lidmaatschap opzeggen d.m.v. het contact formulier in te vullen onder lidmaatschap > lidmaatschap opzeggen.
Bij de trainer afmelden is niet afdoende! Dat is voor de trainer fijn om te weten, maar zij is niet de ledenadministratie die het lidmaatschap bijhoudt.
Het is en blijft ten alle tijde uw eigen verantwoording om dit bij de ledenadministratie door te geven.
Ofwel via het opzeg formulier, ofwel door zelf een mail te sturen naar ledenadministratie@educaveghel.nl !
De vereniging volgt de vakanties van de basisscholen.
Tijdens de schoolvakanties gaan de recreatieve trainingen NIET door.
Voor selectie groepen geldt dat deze doorgaan in de vakantie mits er voldoende leden kunnen komen trainen.
Dit wordt van te voren met de leden gecommuniceerd. U kan ook in de app zien of een training wel of niet doorgaat.
Onze website/app en ledenadminstratie zijn aan elkaar gekoppeld. Dit zorgt er voor dat 1 lid/persoon ook 1 account is.
Leden uit hetzelfde gezin hebben dus allemaal een eigen account, en kunnen helaas niet samen in 1 account.
Wanneer je hetzelfde emailadres wilt gebruiken voor 2 of meer leden uit hetzelfde gezin, heb je dus voor elk lid een eigen wachtwoord nodig.
We weten wel uit ervaring dat het vaak beter werkt, om ook een ander emailadres te gebruiken.
Dus voor elk lid een eigen email en wachtwoord.

Je kunt op twee accounts ingelogd zijn, en er dan tussen switchen

Website:
Wanneer je bent ingelogd, zie je rechtsbovenin de naam van het ingelogde lid.
Als je daar op het pijltje klikt rechts naast de naam volgt er een dropdown menu waarin je opnieuw kunt inloggen.
Vul in dit venster het andere emailadres en wachtwoord in.
(zorg wel dat je hebt gekozen voor ingelogd houden na afsluiten)
Je kunt nu op deze plek switchen tussen beide leden.

App:
In de app kan je een tweede account toevoegen via het menu.
Klik op de 3 horizontale streepjes om in het menu te komen.
Kies hier voor Account Toevoegen.

Activeren van je account en de app Club Assistent

  • Ga naar de appstore en zoek de app Club-Assistent.
  • Download de app.
  • Zoek en selecteer 'GTV Educa' in Club-Assistent.
  • Klik dan op 'Nieuw wachtwoord instellen' en gebruik het email adres dat bij ons bekend is.
  • Check je mail, en stel een nieuw wachtwoord in.
  • Je kunt nu inloggen met het bij Educa bekende e-mailadres en eerder gekozen wachtwoord.
Via de app van club-assistent worden last-minute wijzigingen en ook activiteiten die betrekking hebben op de les gecommuniceerd.
Ook kun je direct wijzigingen (ziekte, afwezigheid) doorgeven aan de trainer.
Om goed op de hoogte te zijn, is het dus belangrijk de app te downloaden en gebruiken.

Activeren van je account bij Club Assistent

  • Ga naar naar onze website www.educa.nl .
  • Linksboven klik je op de button 'inloggen'.
  • Gebruik het bij Educa bekende e-mailadres.
  • Klik op: wachtwoord (opnieuw) instellen.
  • Check je mail, en stel een nieuw wachtwoord in.

Via de app van club-assistent worden last-minute wijzigingen en ook activiteiten die betrekking hebben op de les gecommuniceerd.
Ook kun je direct wijzigingen (ziekte, afwezigheid) doorgeven aan de trainer.
Om goed op de hoogte te zijn, is het dus belangrijk de app te downloaden en gebruiken. 


Activeren van de app Club Assistent

  • Ga naar de appstore en zoek de app Club-Assistent.
  • Download de app.
  • Zoek en selecteer 'GTV Educa' in Club-Assistent.
  • Je kunt nu inloggen met het bij Educa bekende e-mailadres en eerder gekozen wachtwoord.
    (Heb je nog nooit ingelogd bij Club Assistent klik dan op 'Nieuw wachtwoord instellen' en gebruik het email adres dat bij ons bekend is)
Mocht u binnenkort gaan verhuizen of net zijn verhuisd dan kan u het adres aanpassen op de MyClub pagina bij 'Mijn gegevens wijzigen' .
In geval van gescheiden ouders is dit natuurlijk wel handig, of als ze op een leeftijd komen dat ze het zelf regelen, maar dat je het eigenlijk ook wel graag nog in de gaten houdt.
Ja dit kan! Je moet dan inloggen op de website met emailadres en wachtwoord welke al bij ons is bekend en dan naar de MyClub pagina gaan rechtsbovenin.
Hier kunt u als u helemaal naar beneden scrollt een extra account (naam & emailadres) toevoegen aan het lid.
Als u dan via Wachtwoord Vergeten met dat emailadres een wachtwoordreset mail aanvraagt (mogelijk komt deze in de spam), dan kunt u voortaan met een 2e setje email/wachtwoord inloggen op het bewuste lid.
Een 3e setje is ook mogelijk, dan moet u bovenstaande handelingen nogmaals uitvoeren.
U kunt rechtsboven op de pagina klikken op "inloggen".
U kunt hier inloggen met het zelf aangegeven emailadres en wachtwoord.
Weet u uw wachtwoord niet?
Dan kunt u onder deze twee vakjes klikken op "Wachtwoord (opnieuw) instellen"
Vul hier dan het emailadres in welke bekend is bij de ledenadministratie.
Er wordt dan een mail verzonden met een link naar dit emailadres om het wachtwoord opnieuw in te stellen.
Deze mail kan ook in de spam terecht komen.
Ontvangt u geen mail? Dan heeft u mogelijk een emailadres gebruikt wat bij ons niet bekend is.
Probeer het dan nogmaals met een ander emailadres.
Ja, dat kan je zelf doen.

Rechtsboven op de pagina staat "Wachtwoord vergeten" en als je daar op klikt kan je een wachtwoord wijzigen (of aanmaken).
Gebruik hiervoor het e-mailadres dat bij ons in de ledenadminstratie bekend is.
Heeft u ook in de spam/ongewenste mail gekeken? Mogelijk is deze daar terecht gekomen.
Zo niet, stuur dan via het contact formulier (in het menu bij contact) met een vraag over de website een mailtje naar ons, met de naam van het lid en het gewenste emailadres.
Mocht uw rekeningnummer/IBAN zijn gewijzigd dan kan u op de MyClub pagina bij 'Mijn gegevens wijzigen' uw nieuwe IBAN invullen.
Op de pagina contributie (deze kunt u vinden onder het kopje Lidmaatschap) kunt u het recente pdf bestand vinden waar de contributie staffel in staat.
Voor 1 uur recreatie turnen kijkt u in de regel: Recreatieturnen.
Nee. Het formulier is eigenlijk alvast het inschrijfformulier. Als de proefles bevalt, dan kunt u via een link in de ontvangen mail direct het lidmaatschap activeren. Als de proefles niet is bevallen, dan kunt u via de andere mail direct afmelden. Zolang het lidmaatschap niet is geactiveerd zullen er geen kosten in rekening worden gebracht! Dit is pas na de proefles, en nadat u het lidmaatschap zelf geactiveerd heeft, en een mailtje heeft ontvangen met "Je bent nu lid van Educa!".
In MyClub kun je zelf je presentie aanpassen voor de eerstvolgende les, met eventuele mededeling voor de trainer. Dit is zichtbaar wanneer aan het begin van de les de presentielijst wordt ingevuld.
In MyClub is er naast een mogelijkheid om blessures te melden, ook een mogelijkheid en om deze op te (laten) volgen door jezelf en door de trainer van jouw les-uur.
De vereniging volgt de vakanties van de basisscholen.
Tijdens de schoolvakanties gaan de recreatieve trainingen NIET door.
Voor selectie groepen geldt dat deze doorgaan in de vakantie mits er voldoende leden kunnen komen trainen.
Dit wordt van te voren met de leden gecommuniceerd. U kan ook in de app zien of een training wel of niet doorgaat.
Via de site kunt u het lidmaatschap opzeggen d.m.v. het contact formulier in te vullen onder lidmaatschap > lidmaatschap opzeggen.
Bij de trainer afmelden is niet afdoende! Dat is voor de trainer fijn om te weten, maar zij is niet de ledenadministratie die het lidmaatschap bijhoudt.
Het is en blijft ten alle tijde uw eigen verantwoording om dit bij de ledenadministratie door te geven.
Ofwel via het opzeg formulier, ofwel door zelf een mail te sturen naar ledenadministratie@educaveghel.nl !
Mocht u binnenkort gaan verhuizen of net zijn verhuisd dan kan u het adres aanpassen op de MyClub pagina bij 'Mijn gegevens wijzigen' .
Mocht uw rekeningnummer/IBAN zijn gewijzigd dan kan u op de MyClub pagina bij 'Mijn gegevens wijzigen' uw nieuwe IBAN invullen.
Onze website/app en ledenadminstratie zijn aan elkaar gekoppeld. Dit zorgt er voor dat 1 lid/persoon ook 1 account is.
Leden uit hetzelfde gezin hebben dus allemaal een eigen account, en kunnen helaas niet samen in 1 account.
Wanneer je hetzelfde emailadres wilt gebruiken voor 2 of meer leden uit hetzelfde gezin, heb je dus voor elk lid een eigen wachtwoord nodig.
We weten wel uit ervaring dat het vaak beter werkt, om ook een ander emailadres te gebruiken.
Dus voor elk lid een eigen email en wachtwoord.

Je kunt op twee accounts ingelogd zijn, en er dan tussen switchen

Website:
Wanneer je bent ingelogd, zie je rechtsbovenin de naam van het ingelogde lid.
Als je daar op het pijltje klikt rechts naast de naam volgt er een dropdown menu waarin je opnieuw kunt inloggen.
Vul in dit venster het andere emailadres en wachtwoord in.
(zorg wel dat je hebt gekozen voor ingelogd houden na afsluiten)
Je kunt nu op deze plek switchen tussen beide leden.

App:
In de app kan je een tweede account toevoegen via het menu.
Klik op de 3 horizontale streepjes om in het menu te komen.
Kies hier voor Account Toevoegen.

Activeren van je account en de app Club Assistent

  • Ga naar de appstore en zoek de app Club-Assistent.
  • Download de app.
  • Zoek en selecteer 'GTV Educa' in Club-Assistent.
  • Klik dan op 'Nieuw wachtwoord instellen' en gebruik het email adres dat bij ons bekend is.
  • Check je mail, en stel een nieuw wachtwoord in.
  • Je kunt nu inloggen met het bij Educa bekende e-mailadres en eerder gekozen wachtwoord.
Via de app van club-assistent worden last-minute wijzigingen en ook activiteiten die betrekking hebben op de les gecommuniceerd.
Ook kun je direct wijzigingen (ziekte, afwezigheid) doorgeven aan de trainer.
Om goed op de hoogte te zijn, is het dus belangrijk de app te downloaden en gebruiken.

Activeren van je account bij Club Assistent

  • Ga naar naar onze website www.educa.nl .
  • Linksboven klik je op de button 'inloggen'.
  • Gebruik het bij Educa bekende e-mailadres.
  • Klik op: wachtwoord (opnieuw) instellen.
  • Check je mail, en stel een nieuw wachtwoord in.

Via de app van club-assistent worden last-minute wijzigingen en ook activiteiten die betrekking hebben op de les gecommuniceerd.
Ook kun je direct wijzigingen (ziekte, afwezigheid) doorgeven aan de trainer.
Om goed op de hoogte te zijn, is het dus belangrijk de app te downloaden en gebruiken. 


Activeren van de app Club Assistent

  • Ga naar de appstore en zoek de app Club-Assistent.
  • Download de app.
  • Zoek en selecteer 'GTV Educa' in Club-Assistent.
  • Je kunt nu inloggen met het bij Educa bekende e-mailadres en eerder gekozen wachtwoord.
    (Heb je nog nooit ingelogd bij Club Assistent klik dan op 'Nieuw wachtwoord instellen' en gebruik het email adres dat bij ons bekend is)
In geval van gescheiden ouders is dit natuurlijk wel handig, of als ze op een leeftijd komen dat ze het zelf regelen, maar dat je het eigenlijk ook wel graag nog in de gaten houdt.
Ja dit kan! Je moet dan inloggen op de website met emailadres en wachtwoord welke al bij ons is bekend en dan naar de MyClub pagina gaan rechtsbovenin.
Hier kunt u als u helemaal naar beneden scrollt een extra account (naam & emailadres) toevoegen aan het lid.
Als u dan via Wachtwoord Vergeten met dat emailadres een wachtwoordreset mail aanvraagt (mogelijk komt deze in de spam), dan kunt u voortaan met een 2e setje email/wachtwoord inloggen op het bewuste lid.
Een 3e setje is ook mogelijk, dan moet u bovenstaande handelingen nogmaals uitvoeren.
U kunt rechtsboven op de pagina klikken op "inloggen".
U kunt hier inloggen met het zelf aangegeven emailadres en wachtwoord.
Weet u uw wachtwoord niet?
Dan kunt u onder deze twee vakjes klikken op "Wachtwoord (opnieuw) instellen"
Vul hier dan het emailadres in welke bekend is bij de ledenadministratie.
Er wordt dan een mail verzonden met een link naar dit emailadres om het wachtwoord opnieuw in te stellen.
Deze mail kan ook in de spam terecht komen.
Ontvangt u geen mail? Dan heeft u mogelijk een emailadres gebruikt wat bij ons niet bekend is.
Probeer het dan nogmaals met een ander emailadres.
Ja, dat kan je zelf doen.

Rechtsboven op de pagina staat "Wachtwoord vergeten" en als je daar op klikt kan je een wachtwoord wijzigen (of aanmaken).
Gebruik hiervoor het e-mailadres dat bij ons in de ledenadminstratie bekend is.
Heeft u ook in de spam/ongewenste mail gekeken? Mogelijk is deze daar terecht gekomen.
Zo niet, stuur dan via het contact formulier (in het menu bij contact) met een vraag over de website een mailtje naar ons, met de naam van het lid en het gewenste emailadres.

Koopt u wel eens online?

Vergeet dan niet om eerst sponsorkliks te bezoeken.
Copyright 2023 - G.T.V. Educa |
Realisatie door: Peter Vreeswijk
Terug naar boven